NOTD: GOLDEN ROSE HOLIDAY #77

Golden Rose lakovi su mi inače super, barem onih nekoliko koje sam ja isprobala, ali ovi iz Holiday kolekcije su stvarno najbolji iz čitavog njihovog asortimana. Baš je super što jedan brend poput Golden Rose, koji se bavi prodajom jeftinije kozmetike, tako dobro prati trendove. Holiday lakovi koštaju 4,5 KM, sadrže 11,3 ml proizvoda, imaju efekat pijeska i jako  su postojani. Mene su oduševili.
#77 je neonska naranžasta i baš mami pogled, nema šanse da vam neko ne primjeti nokte :-D

Golden Rose nail polishes are all great, at least the ones I tried, but these from the Holiday collection are really the best out of their whole assortment. It is so great that a brand such as Golden Rose Cosmetics, ho sell cheaper cosmetics, follow the world's trends so well. Nail polishes from the Holiday range dost 2,25 euros, they hold 11,3 ml of product, with sand effect and are long-lasting. I am amazed!
#77 is a neon orange and is truly eye-catching. There is no way that your nails go unnoticed. :-D


Nisam baš neki ekspert u nanošenju laka, nadam se da mi to nećete zamjeriti :-D, bitno je da vidite otprilike kako izgleda na noktima...:-D

I am not an expert in applying nail polish, I hope you won't mind that :-D, the point is for me to show you what it looks like on the nails...:-D

 Svidja li vam se nijansa?

 Do you like the shade?

Broj komentara: 18

  1. sviđa mi se ova tvoja šara na noktu :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. I meni se svidja leopard dezen, super se uklopilo. I meni se svidjaju lakovi, ali nisam imala priliku da vidim uzivo sve te zivlje i pastelne nijanse od br. 70 pa navise, jer ih kod mene jos nema.Ovaj je pravi ljetni.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja nisam ni jedan vidjela uživo, sve sam na slijepo kupila :-D
      ali mogu ja ovaj da zamislim i na snijegu nekako...:-D

      Izbriši
  3. Fenomenalna je nijansa! Danas sam ga za malo kupila ali sam ipak kupa druge dve nijanse. Isto ovajve smirglave. Ali htela sam i taj. Obozavam neonce a jos vise narandzaste :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjeruj mi da je ovo moj prvi neonac i ne znam uopšte zašto je to tako...a baš super izgleda na rukama...koje si ti izabrala?

      Izbriši
    2. 58 i 53 jedan je crveno narandzast drugi crni sa nekim ljubicasto narandzastim sljokicma. Oba su sljokicava, nisu tako mat.

      Izbriši
    3. joj ja sam bacila oko i na bijeli, moraću ga nabaviti...

      Izbriši
  4. uh, kad će više taj web shop :D
    lijepa je nijansa jako i sviđa mi se kako se šara uklopila u ovu manikuru :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako si nestrpljiva mislim da možeš naručiti i ovako, bez shopa :-D

      Izbriši
  5. Odgovori
    1. Me too, it's amazing, and makes nail polish last pretty long :-D

      Izbriši
  6. Boaj je dolična ali i manikir mi se dopada!

    OdgovoriIzbriši
  7. predivna manikura, a ova boja mi je odlična!

    OdgovoriIzbriši