50 FACTS ABOUT ME-IN PICTURES



Nadam se da možete otprilike steći dojam o tome kakva sam. Šta nam je zajedničko?

I hope that, from these images, you can see who I am. What do we have in common?

                                                                         xoxo

Broj komentara: 12

  1. I want walk in closet too :) A i bojim se budućnosti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma valjda cemo ga imati jednom, pa makar se ne mogle ni okrenuti u njemu :-D

      Izbriši
  2. Imamo dosta toga zajedničko. I ja volim spavati, čaj, SF, mrzim gubiti i udana sam :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jao, kako je ovo super. Sve si rekla. Posebno mi se sviđa I 'am Happy! Time si sve rekla :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lakše mi je izraziti se slikama :-D A happy zaista jesam, ne trazim puno i imam dovoljno :-D

      Izbriši
  4. I ja uživam u malim stvarima i htjela bih da znam svirati gitaru ili bubnjeve (ali sam glazbeni antitalenat :/ ),
    obožavam nezdravu hranu, ali me zato kile nikad ne brinu, i da i ja sam sretna s i zadovoljna onim što imam. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam totalni anti talenat za muziku, bila sam nekada davno u horu, ali su me izbacili.hahahah...

      Izbriši
  5. Imam puno toga zajedničkog, baš mi je drago :)))

    OdgovoriIzbriši