AVON ULTRA SHINE TUBES sjaj za usne-Apple Red

Delicious, sheer high-shine color. Fruity flavor and scent lasts for hours.



Početkom mjeseca sam od Avona dobila jedan mali paketić u kom se nalazio i ovaj sjaj, ultra shiny tubes u nijansi  Apple Red i moram priznati da kada sam pročitala u nazivu riječ tubes nisam se baš obradovala. Što bi neki rekli- to nije moja šolja čaja... Nisu me nikada baš privlačila takva pakovanja sjajeva, nekako sam uvijek slična sjajila smatrala u stvari sjajilima za djecu, curice, i da je nebitno koje je boje, na usnama je uvijek isti-bezbojan. 

Malo kasnije sam krenula da ga slikam za blog i kada sam uradila swatch na ruci prva reakcija je bila - wow, ima boje. Baš me iznenadilo, pozitivno naravno, da nije bila ona prozirna formulacija sa pukim naznakama boje. Odmah mi je nešto bilo lakše. Potom sam sjaj stavila na usta i shvatila da ona stara -ne osudjuj knjigu po koricama- i u ovom slučaju vrijedi.




Ultra shiny sjajila su pakovana u kartonsku crnu kutiju, standardnu za Avon, a i tuba je klasična, nema se tu šta puno reći. Jedino je neobično to što je tuba dosta veća i u njoj se nalazi  čak 15ml proizvoda.

 Moja nijansa, crvena jabuka, je upravo to, boja crvene jabuke. Tamnija je mrvicu  nego što izgleda u tubi, što ćete moći vidjeti na slici ispod. Nijansa se primjeti na usnama, oboji ih, ništa pretjerano, samo ih blago potamni i zarumeni :-D

Prvo što sam primjetila kada sam nanijela sjaj na usne je predivan miris voća, bombona, nečega, i to mi se strašno svidja kod ovog sjaja. Inače padam na dobre mirise, svega, uvijek sve njuškam, i ovaj miris me baš oduševio. Ne gubi se odmah, osjetla sam miris nekih 15ak minuta. Šteta što nije duže, ali i ja tražim nemoguće.

Tekstura sjaja je gusta, malo ljepljiva, što meni ne smeta, pala sam na miris, ali vjerujem da će nekome od vas zasmetati. Jako lijepo mi zagladi usne, navlaži ih i daje fantastičan sjaj. Usne dobiju mokri sjaj a i jako je ugodan na usnama. Ako ga previše nanesete može se desiti da vam se malo skupi u naborima usana, ali to je više vidljivo kamerom nego golim okom. Zato sam i imala problema slikajući ga na usnama-usne izgledaju šarene, a kada se pogledam u ogledalo sve super. Ali i ovi aparati su mi na vrh glave brate, sve živo uhvate i vidiš na njima ono što ne vidi niko.

Druga mana im je postojanost. Nisu baš preživjeli hranu i piće, sjaj u potpunosti nestane sa usana nakon par zalogaja (čitaj -obrok) a bez toga izdrži neka dva sata.

Sadrže vitamin E i shea puter koji su zaslužni za glatke i zdrave usne.

 izvor slike: Polyvore


 Ultra shiny tubes je novitet u asortimanu Avona , a dolazi nam u deset nijansi. Redovna cijena im je 13,50 KM (7 eura), a u aktuelnom katalogu ih možete naći po cijeni od 7,90 KM (4 eura). Simpatična su stvar za držati u torbici, pogotovo školarkama; ali i za prirodnu šminku, neobaveznu iliti no makeup makeup izgled.

Šta mislite o ovakvim sjajilima? Biste li ih izabrali za sebe, ili mozda nekog drugog?
BTW, nemojte da vas uplaši Džontrina brada :-D.


*proizvod ustupljen na recenziju
xoxo

Broj komentara: 12

  1. Vidi čak je nijansa dosta pigmentirana :), jao što ja ne volim ona prozirna još kad se razliju preko ruba usana grr. Sve u svemu sviđa mi se ovaj primjerak!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene je baš pozitivno iznenadio. Joj ne volim ni ja kad se tako razlijeva, imam osjecaj sve ce se zalijepiti za mene. Ovaj nije takav....

      Izbriši
  2. Odlična recenzija, inače nisam fan sjajeva, ali ovaj izgleda dosta dobro ;)

    http://mixijewelrybox.blogspot.com/2014/04/after-dark.html

    OdgovoriIzbriši
  3. We love your pictures! Avon is such an iconic brand, so we can't believe we haven't tried any of their products before! This one sounds and looks good though

    http://mkstyleramblings.blogspot.com.au/

    OdgovoriIzbriši
  4. Nikako nisam fan sjajila, pogotovo ovih u tubicama, ali stvarno lijepo izgleda :) Slažem se za aparate, meni se često dešava da slika izgleda savršeno na aparatu, a kada je prenes u kompjuter izgleda kao da sam digitronom slikala :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam ni ja, ali ovaj me bas lijepo iznenadio. A aparati stvarno nekada jesu katastrofa. lol za digitron :-D

      Izbriši
  5. Lovely color!

    x Karen
    http://dressinginlabels.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. lovely shade!
    http://theknotstory.com/

    OdgovoriIzbriši