MAYBELLINE whisper lipstick -430 CORAL AMBITION

Pure color pigments suspended in a weightless gel. No heavy waxes or oils. Soft, sexy gel-color.


Proljeće nam je stiglo, a sa njim i lijepo vrijeme, a bome i bolje raspoloženje. Sve je nekako ljepše, veselije, življe i bogatije bojom. Zato vam sada predstavljam jedan ruž koji je savršen za proljeće, a sve zbog njegove divne boje. Riječ je o Maybelline Whisper ružu u nijansi 430 Coral Ambition.

Ruževi iz ove linije su nešto izmedju ruža i balzama za usne i iako nisam ljubiteljica takve teksture ruževa ovaj mi je zapao za oko zbog njegove prekrasne boje. Dugo sam ga gledala u DMu i nisam se usudila kupiti jer jedino za njega nije bilo testera, ali na kraju mu ipak nisam mogla odoljeti.

Nijansa je savršena za proljeće. Inače obožavam ovakve nijanse ruževa, breskvaste, koralne, sa primjesama roze, a takvi ruževi mi najbolje i stoje. Svijetao je i savršeno ide uz smedja sjenila, daje licu malo svježine, ali ne previše boje. Pigmentacija mu nije jača strana, ali ipak prekrije moje prirodno tamne usne. Pakovanje je preslatko.Napravljeno je od uske narandžaste plastike i baš mi se svidja, neobično je. 

Ruž nema neki poseban miris, a ni okus :-D Lijepo se nanosi, imate osjećaj kao da nanosite labello, a sve zbog same teksture ruža koja je pomalo gelasta. Jako je ugodan na usnama, mekan, i nemate osjecaj da ga nosite. Sve ovo zvuči super, ali ruž ipak ima jednu manu koja nije baš zanemariva, a to je da mu je postojanost slaba. Jako brzo nestaje sa usana, ja ga vjerovatno poližem, jer nemam osjećaj da nosim ruž, a inače imam ružnu naviku da stalno oblizujem usne. Znate kada kod neke manje djece vidite  onaj crveni trag iznad usne, takva sam ja bila kao manja, sada se malo kontrolišem, ali navika je još uvijek tu...

MAYBELLINE whisper lipstick -430 CORAL AMBITION

Jako volim ovaj ruž iako mu ni pigmentacija, ni postojanost nisu jača strana, ali naprosto obožavam ovu boju. Vjerujem da je boja dosta primjetnija na onima sa prirodno svjetlijim usnama, ali ja mu ne mogu odoljeti. Cijena mu je oko 14 KM (7 eura) i sadrži 3g proizvoda.

Voljela bih naći ovu boju ruža, ali bolje pigmentacije i drugačije formule. Imate li mi koji preporučiti?
Koje nijanse vi nosite ovog proljeća?


MAYBELLINE whisper lipstick -430 CORAL AMBITION
MAYBELLINE whisper lipstick -430 CORAL AMBITION
MAYBELLINE whisper lipstick -430 CORAL AMBITION
                                                                   xoxo

Broj komentara: 18

  1. Jednom sam naručila u Avonu tester ruža, čiji naziv nikad neću zaboraviti: Cant´t resist coral :D Odmah sam ga zavoljela, od prvog nanošenja. Aaaali, nije ga više bilo u katalogu :) Pogledaj Avonove coral nijanse, možda otkriješ zamjenu za ovaj.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pogledaću Avon, mada ću i ja naručiti prvo par testera, jer znam često fulati nijansu :-D....

      Izbriši
  2. Vidi ga sto je samo lijep!
    Bas ti lijepo stoji :) <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jeste prelijep, šteta što nije bar malo pigmentovaniji , ali eto.... Hvala na komplimentu...:-D

      Izbriši
  3. Jako je lijep, samo što meni koraljne nijanse nikako ne pristaju, nažalost :(

    OdgovoriIzbriši
  4. Imam i volim, i zao mi je sto nije bar mrvicu postojaniji. i ja sam kao mala hodala s crvenim tragom iznad gornje usne, a nekad i modrim :/
    Slike su ti divne.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znači imale smo istu naviku :-D. Joj šteta stvarno što nije postojaniji, ili da je makar pigmentacija malo bolja, pa makar ga nanosila svako pola sata...

      Izbriši
  5. Probaj Essence ruz Coral Calling,iz linije Long Lasting,rekla bih da je najslicnija nijansa ovoj tvojoj,lepo je pigmentovan i ugodan na usnama.A sa dolaskom proleca presla sam na breskvaste i koralne nijanse,inace divno ti stoji ovaj ruz.Pozz,Kris

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super, hvala na preporuci, prvom prilikom ću da ga potražim u DMu...Hvala :-D

      Izbriši
  6. Joj i ja bas ovu nijansu stalno gledam ali nekako nikad uzet :/ a probaj u catrice ruzevima nac neku slicnu nijansu...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj Catrice nemam nigdje blizu :-(...Kad skoknem do FISa u Vitezu pogledaću... Stvarno volim ovu boju, ali nikada naći onu pravu...

      Izbriši
  7. Wow, nijansa je predivna i jako lijepo ti stoji. Baš je za proljeće :)

    OdgovoriIzbriši
  8. To je proizvod sa kojim baš imam love-hate odnos jer mi je nijansa baš divna ali postojanost me stvarno živcira. Iz tog razloga u zadnje vrijeme i ne posežem za njim tako često otkad sam uzela Wet n wild ruž u nijansi Just peachy, ruž je skroz drukčije formule i dosta je postojan, pa možeš čekirati njega. Nijansa nije baš identična ali je tu negdje, ja sam ga baš zavoljela.
    Inače i ja obožavam te peachy nijanse sa primjesom roze u sebi, imaš li možda neko takvo rumenilo za preporučiti?
    btw. nova sam blogerica pa slobodno svrati na moj blog ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Poslušaću tvoj savjet za WnW, fino izgleda...Što se tiče rumenila, ja takvu nijansu imam u Sedona Lace paleti rumenila, Možda NYX Summer peach, nemam ga, ali izgleda mi kao nešto što bi nam se svidjelo :-D

      Izbriši
    2. Proguglala swatcheve, stvarno si ti to fino izabrala, sviđa mi se!
      Trebamo osnovati neki peachy klub. :D

      Izbriši