NYX rumenilo-PINCHED

NYX powder blush delivers sheer, silky color that glides on, blends beautifully and creates a natural glow. The formula is richly-pigmented and lasts for hours.



Odmah ću vam reći da će ovo biti kratak post. Nedavno sam pisala o NYX rumenilu u nijansi Mocha i tu recenziju možete pročitati OVDJE, tako da ne želim da vas zamaram nekim općenitim činjenicama o ovim rumenilima koje sam već spomenula u pomenutom postu. Jedino što bih naglasila jeste to da je ovoj nijansi pigmentacija mrvicu slabija od Moche, ali meni paše, bolje i to nego da je uber pigmentovan, pa onda muku mučim sa blendanjem.

NYX rumenilo-PINCHED

Pinched sam prvi put vidjela kod Camille Coelho i strašno mi se svidio i od tada mi je na listi želja. Tome je doprinjela i činjenica da slovi za kopiju slavnog NARSovog rumenila Orgasm, pa sam htjela da probam makar tu jeftiniju verziju.Jedva sam čekala da ga ugrabim i isprobam i nije me razočarao.

 Pinched je prelijepa brekvasto-roza nijansa sa sitno mljevenim zlatnim shimmerom. Taj shimmer nije previše primjetan na obrazima, nego daje neki fini odsjaj koji volim iako sam masnokožac. Lijepo izgleda na obrazima, mislim da ga možete nositi bez obzira na godišnje doba, i stoji svim podtonovima kože. Ja ga volim spariti sa nekim koralnim ružem i onda izgledam baš fino svježe.

Ako želite lijepa i kvalitetna rumenila, a ne želite izdvojiti mnogo novca onda vam predlažem da si priuštite NYX rumenilo, a ja već razmišljam o slijedećoj nijansi. Možda Summer Peach ili Bourgeois Pig.
Kako vam se svidja Pinched?
.
NYX rumenilo-PINCHED
NYX rumenilo-PINCHED

NYX rumenilo-PINCHED
NYX rumenilo-PINCHED
         
                                                       
                                                                               xoxo




Broj komentara: 14

  1. baš je lijepo, u dilemi sam, da ga stavim na wl ili ne...imam već jedno slično od artdeco i od sleek.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako misliš na Rose Gold Pinched je dosta blaže, shimmer je manje primjetan, dosta manje...

      Izbriši
  2. Svidja mi se,svidja. Moj primjerak je stigao jutros,jedva cekam da ga natrackam :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako je lijepo i sviđa mi se taj reljefni dizajn rumenila :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Odgovori
    1. Hvala :-D ali oni tvoji zeleni kivi noktici me proganjaju :-D zaljubila sam se u onu boju.

      Izbriši
  5. Ja imam peach i rado bih jos jedno :$ ajde standardni taupe i jos bih neki .. ajoj, muko mukice :)

    OdgovoriIzbriši