DEBORAH Milano Absolute lasting liquid lipstick 02 & 05


Prije nekih 10ak dana mi je , sasvim nenadano, stigla žuta kovertica, a na njoj nije bila adresa pošiljaoca. Usudila sam se otvoriti je :-) i ugledala ova dva Deborah Milano ruža. Osjećala sam se kao malo dijete, tj. ona moja šmizlica kada mi u torbi pronadje kinder jaje. Sreća velika...




Riječ je o novitetu iz Deborah kuće, dugotrajnom tekućem ružu koji može preživjeti gotovo sve.  Ova vrsta ruževa postoji odavno doduše, a podsjećaju me na moje vjenčanje, gdje mi je na usnama bio takav jedan, L'orealov, ja mislim. Davno je to bilo :-).


Pakovanje je standardno za takvu vrstu ruža. Čvrsta plastika koja sa jedne strane sadrži 4 ml ruža, a s druge strane istu toliku količinu završnog, bezbojnog sjaja. Ideja je ta da  prvo nanesete ruž, sačekate da se osuši, a nakon toga nanesete top coat. Ruž se brzo suši, postaje mat  i malo ljepljiv. Top coat daje usnama visoki sjaj, a  malo i pojača boju ruža. Nisam imala osjećaj ljepljivosti nakon nanošenja završnog sloja i imala sam baš ugodan osjećaj na usnama.

 

Ruž se nanosi spužvastom četkicom i fino se razmazuje, nekakav je pjenast,  mada ja predjem par puta preko usana da se sve izjednači i izgleda ugladjeno. Sačekam par sekundi, dok se potpuno osuši na usnama, a onda nanesem sjaj. On se, za razliku od ruža, nanosi četkicom od dugih sintetičkih dlačica. To mi se više i svidja, nekako mi se ljepše nanosi sjaj takvom četkicom. Sjaj je poprilično tečan i ne ježim se kada ga stavim :-) 


Trajnost ruža je nevjerovatna. Daleko duža nego kod klasičnih ruževa. Preživi i jelo i piće, osim ako je u pitanju nešto masno, jer ga masnoća i rastvara. Meni je trajao nekoliko sati, osim jedan dan kada sam jela špagete bolonjez, e to nije preživio. Ali dobra stvar je to što kada se skida, skida se ranomjerno, tako da nije problem prepraviti ga. 


Nijanse koje sam ja dobila su 02 i 05, a osim ove dvije možete birati izmedju još šest nijansi.

05-Coral- prekrasna koraljna nijansa savršena za ovaj period. Nosila sam je par puta do sada i svidja mi se. Lijepa je i komplementarna mom tenu.


02-Brown nude- smedjkasta nude nijansa, koja možda ne bi bila moj izbor, ali kada sam ga nanijela moram priznati da me privukla nijansa. Nosila sam ga samo jedan dan, po kući, a jedva čekam neki noćni izlazak da ga isprobam. Nadam se da se neću ukukavičiti....



Na slikama ispod možete vidjeti svočeve na ruci, kao i kako ruž izgleda na usnama, sa i bez završnog sjaja. Cijena ovih ruževa je oko 19 KM, a ostaju svježi 18 mjeseci nakon otvaranja.






Kako vam se svidjaju?

xoxo



*Proizvod ustupljen u svrhu recenziranja

Broj komentara: 14

  1. Dobila sam iste nijanse, a utisci su mi podijeljeni. Sa jedne strane trajnost je super, ali im se stvara ona crtica na sredini usana, tj. malo se povlace i nakupljaju. Koralna nijansa mi se svidja, ali takva topla i intenzivna koralna mi stoji samo ljeti kad pocrnim, a druga nazalost nikako ne bi bila moj izbor, jako mi je tamna, tamnija nego na slici. Svidja mi se nijansa 03 vjerovatno cu je kupiti, imala sam ranije slicnu od Max Factor trajnih ruzeva, samo sto je kod njih sjaj sa shimmerom, nije prozirni.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Doduše i kod mene je 02 malo tamniji nego na slici, ali valjda i ovaj sjaj smeta fotografisanju... Nije ni moj izbor, ali opet mi se nekako svidja nijansa, pokusavam da razbijem monotoniju na svojim usnama i malo unesem druge boje.... Meni se svidja 06 :-)

      Izbriši
  2. Love, love, i slike i ruzeve, ja nisam dosad imala nijedan dugotrajni, ovi su mi prvi pa sam odusevljena :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :-) hvala Mel. Imala sam ja taj sa vjenčanja, ali vjeruj da nemam pojma sta je bilo s njim :-)

      Izbriši
  3. Ne znam šta mi je bolje, mat ili sa sjajem :-D Meni su 07 i 03 najljepše, ali i 02 mi je ekstra :-D

    OdgovoriIzbriši
  4. Super su obje boje i svocevi i slike. Lajk jor pikčrs veri mač.
    Ja imam od manhattana dva, voljela bih probati i ove da vidim je li isto ili su ovi bolji. Znatizelja cista, a ne trebaju mi :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Uh kako si ih lepo uslikala :)
    Meni se obe nijanse dopadaju, baš sam danas čitala jednu recenziju o druge dve nijanse koje su mi isto bile lepe :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :-* Sve su lijepe nijanse zaista, a tvoje fotografije su mi vrh!

      Izbriši
  6. Danas sam ih prvi put vidjela i probala u dm-u i ostala oduševljena! Zaista predobra trajnost i svidja mi se osjecaj koji ostavljaju na usnama! Bravo za Deborah tim! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jeste fin osjećaj, nema ljepljivosti uopšte....Slažem se s tobom, bravo za Deborah tim! :-)

      Izbriši
  7. Usne izgledaju fantasticno, bas su dobri, moracu da kupim jednu nijansu. :D

    OdgovoriIzbriši