AURA Shine Excess ruževi


Konačno sam se i ja dočepala Aura proizvoda :-). Mrzim kada mi je nešto nedostupno, a stalno čitam o tom nekom proizvodu. Tako blizu, a tako daleko. Aura kozmetika se može naći u dosta gradova u BiH, ali u mom, provincijskom, naravno da ne. Ali nadju se tu neki kanali, pa se ja ipak dočepam tih 'nedostižnih' mi proizvoda. Nedavno je i moj suprug premješten na teren u Derventu, i nakon prvih par minuta tuge, na um mi je pala Aura. Odmah sam otrčala na njihovu stranicu da vidim u kojim radnjama se mogu kupiti Aurini proizvodi. Kako sam ja grozna žena :-).



AURA Shine Excess ruževi

Ova tri ruža o kojima vam danas pišem nisam sama izabrala i kupila, nego sam ih dobila na poklon od prijateljice koja dobro zna šta ja volim. Divno je kada ti neko 'ubode' poklon. Bila sam presrećna kada sam ih dobila i jedva sam čekala da ih slikam i isprobam. Ruževi su iz Shine Excess linije, a moje nijanse su 763 Pink Cadillac, 764 Precious Nude i 765 Why Not?

AURA Shine Excess ruževi

AURA Shine Excess ruževi

Ruž visokog sjaja, veoma lagane i kremaste formulacije. Zahvaljujući kombinaciji sastojka čini usne mekim, glatkim i hidriranim. Formulacija ne sadrži parabene. Tako nam kažu na zvaničnoj stranici Aura kozmetike. Za senzualne i primjećene usne. Lijepa izjava...
Shine Excess je najnovija linija Aura ruževa,  sa sjajnim završetkom,  a pored njih imate i Final Matte koji su mi slijedeći na listi želja.

AURA Shine Excess ruževi
Ruževi dolaze u crnoj, sjajnoj plastici, sa logom brenda na sredini pakovanja i naljepnicom u boji nijanse na dnu. Na svu sreću nijanse imaju i imena, što i ljepše zvuči nego broj, a i lakše je za zapamtiti. Plus što to pokazuje da se neko dodatno potrudio oko ovih ruževa. Sadrže 4,5g, a cijenu nisam uspjela naći. U Srbiji koštaju 499 dinara, što je oko 8 KM.

Sva tri ruža su sjajna, kako i sam naziv kaže, ali nisu pretjerano sjajni, nego srednje, taman po mom ukusu. Barem ove tri nijanse koje ja imam. Čitala sam da ruževi iz ove linije variraju i po sjajnosti i po postojanosti, pa i kvaliteti, ali Pink Cadillac, Precious Nude i Why not? su mi isti. Kremasti su, lagani, hidratantni i lijepo klize po usnama, koje ne bi trebale biti ispucale. Pigmentacija im je odlična, što me iznenadilo, očekivala sam da će moja prirodna nijansa usana negdje prodrijeti, ali nije. Usne su jednako prekrivene i izgledaju sočno i zamamno. Senzualno.

Postojanost im je solidna, izdrže par sati na usnama, standardno za ovakvu formulaciju. Pisala sam nekoliko puta da mi nije problem popravljati ruž, čak štaviše, volim onaj osjećaj kada držim ogledalce u rukama i nanosim ruž.

AURA Shine Excess ruževi

763 Pink Cadillac

Pink Cadillac je jedna neutralna, barbie pink nijansa savršena za proljeće i ljeto. Lijepo se slaže sa mojim tenom i bojom kose, mada vjerujem da bi vama koje ste tamnije još ljepše pristajao.  Kremast je, fin i volim ga nositi uz neutralne oči, samo tuš i maskara recimo.

AURA Shine Excess ruževi

764 Precious Nude

Meni najljepša nijansa od ova tri i apsolutni favorit medju njima. Ovo je moja standardna go-to nijansa koju nosim uz sve i svašta. Riječ je o jednoj lijepoj, kremastoj, toploj breskvastoj nijansi, a znate da takve najviše volim. Pigmentacija je isto krasna, a nijansa se može malo izmijeniti i olovkom za usne. Predivan!

AURA Shine Excess ruževi

765 Why Not?

Why not? je najjača nijansa od moja tri. Koraljan je, narandžast, crven, ne znam ni ja više i bukvalno vrišti ljeto. Ja sam ga nosila samo navečer, jer mi je za dan previše jak i ne ide uz moju dnevnu šminku. A i nije mi nekako primjeren za posao, tako da ga čuvam za rijetke noćne izlaske :-).

AURA Shine Excess ruževi

Shine Excess ruževi nam dolaze u 20 nijansi, a prodajna mjesta požete pronaći ovdje. Ako ste negdje blizu, u svakom slučaju vam preporučujem da nabavite makar jednu nijansu, a ja se bacam na odabir nijansi medju Final matte linijom.
Na slici ispod možete vidjeti swatcheve ruževa na ruci.

AURA Shine Excess ruževi
Kako vam se čine? Koja od ove tri nijanse je vaš favorit?

xoxo





21 komentar

  1. Nista od Aure nemam, niti sam ih ikad uzivo vidjela... hahahahaha!!! Zato svaku recenziju procitam i pamtim! Boje su skroz ljetne i vesele! :D

    Balim za FINAL MATTE linijom!!! XDDD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam ni ja moja Ena dok nisam ove dobila. I hoću i ja Final matte. And I shall get them!!!

      Izbriši
  2. Joj Amra kad ih lijepo uslikas ja pozelim i ove rozice i breskvice :D i meni su fini oni sto ih ja imam, ocekivala sam neke balzamcice, kad ono pravo fini lagani, pigmentirani ruzevi. Uzmi 701 mat, njega svi vole :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Odgovori
    1. Hahahahah....Lako je tebi, tebi svi stoje, da sam o ne znam kojoj nijansi pisala :-)

      Izbriši
  4. Ne znam koji mi je ljepši, ali mislim da bi mi samo taj u sredini pristajao :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :-) ko zna, treba se nekada i odvažiti :-) al jeste najljepši Precious nude...

      Izbriši
  5. These colours are just gorgeous. That first shade especially. So so pretty.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. They are indeed, though Precious nude is my personal favorite.

      Izbriši
  6. Sve nijanse su lepe, ali najlepsa mi je Pink Cadillac :) Inace, obozavam Aurine proizvode, dosad me nisu razocarali nijednom, i to ne govorim samo zato sto sam lokal-patriota :), vec je sve zaista odlicno. Imam puno stvarcica ovog brenda a kupicu i neki ruz iz Final Matte / Shine Excess linija. Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto ovi ruževi su prvi Aurin proizvod koji sam probala, ali ne i zadnji. Imaš li još nešto za preporučiti?

      Izbriši
    2. Sve sto sam probala je odlicno...Rumenila Glorious Cheeks, senke ( Divine Eyes, Bonbon..), olovke za usne, hajlajter, tecni mat ruzevi, itd. Cula sam da su i lakovi izuzetni, ne koristim lakove pa ne znam iz prve ruke. Kristina

      Izbriši
    3. Hvala kristina na preporuci. Za rumenila sam čula da su fantastična, pa ću krenuti možda od njih....Ili tečnih mat ruževa :-) oooj na muci sam sada :-)

      Izbriši
  7. nijanse su baš fine ljetne :D nisam ni ja ništa od aure probala, a baš bi voljela :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moraćemo im jedno grupno pismo uputiti, nek rješavaju tu dostupnost :-)

      Izbriši
  8. Pozz..godinama koristim precious nude 764..to je ruz koji me obelezava,prosto sam vezana za njega. Medjutim izbacen je i prodaje,uspela sma neke zalihe da kupim ali i one nestaju...jel mozes da preporucis neki sto vise je moguce slican? Ja nisam uspela da nadjem.ne znam da li postoji mogucnost da se vrati u prodaju. Kontaktirala sam auru ,oni ki predlazu nove njihove kao zamenu,kupila i razocarala se. Nije to to!

    OdgovoriIzbriši