AVON magic effects Molten Metal lakovi za nokte


Avon je u kampanji C15 predstavio nove magic effects lakove, tako da smo pored mineral crush i matte linije dobili i molten metal lakove za nokte,.Predstavljeno je pet nijansi koje su dobile svoje specifične nazive: gold (zlato), copper (bakar), titanium, blue steel (plavi čelik) i graphite (grafit).
Cijena za 10 ml je 4,50 KM u trenutnoj brošuri.




Lakovi dolaze u standardnoj crnoj, kartonskoj ambalaži sa brončanim natpisom. Na staklenoj bočici pored naziva linije lakova stoji i informacija da su Made in UK. Na dnu bočice je naziv svake nijanse.

Molten metal lakovi su zapravo lakovi sa efektom pjeska, ali je razlika što su ovi šljokičasti. Puni su sitnih šljokica koje na sunčevoj svjetlosti daju prekrasan sjaj i nema šanse da vam nokti ostanu neprimjećeni. Zbog ove činjenice nisu baš pogodni za nositi na poslu, barem ne nekom iole ozbiljnijem. Za vikend, večernje izlaske i neke posebne prilike su savršeni.

Na mojim noktima traju oko 2,3 dana, a tada mi je svakako i vrijeme za skidati ih. Ne gule se s noktiju, ali se podju kidati mali komadići, što se meni dešava sa svim lakovima ovakve teksture. Ono što mi se ne svidja kod ovih lakova je skidanje laka acetonom, koje ide presporo i ruke budu pune šljokica. Čitala sam da je šljokice najbolje skidati tako da komad vatice natopljene u aceton stavite na nokat, zamotate folijom, pričekate 10ak minuta i ko od šale skinete lak. Nisam probala, a nemam ni živaca, iskrena da budem. Iako ih izgubim i skidanjem acetonom. Al eto... Što jednostavno, kad može komplikovano...

Lakovi su srednje gustoće, a četkica mi je taman, ni preuska ni predebela i da se raditi sa njom. Potrebna su dva sloja da bi sve to izgledalo kako treba, kada nanesete jedan sloj vidi se razlika, nejednakosti...
Pokazaću vam kako izgleda svaka od pet nijansi Molten metal lakova, a slikala sam ih u hladu i na suncu.




GRAPHITE

 Graphite je boja grafita, tamno siva sa dosta srebrenkastog shimmera. Od pomenutih nijansi šljokice su u ovom najprimjetnije i nisu nimalo decentne :-)




TITANIUM

 Titanium je meni najdraža nijansa od ovih pet, a boja je jako neobična. Ne znam kako da je opišem, meni je nešto izmedju srebrene i zlatne. Loša sam u opisivanju boja, ali možete vidjeti na slici ispod kako lijepo izgleda.





COPPER

Prvi put kada sam ga nanijela mislila sam da je riječ o nijansi Gold :-), ali tek kada sam nanijela Gold vidjela sam koliko je copper zapravo narandžast. Nije loša nijansa, samo nekako ne znam uz šta da je sparim. Nije da inače pazim na to, ali copper je tako topla nijansa, da mi se čini nekada da ne ide ni uz crno.



BLUE STEEL

Plavi čelik :-) I baš takav i jeste...Riječ je o svijetlo plavoj nijansi, ledeno plavoj sa srebrenkastim šimerom. Pogledajte samo kako to sija na suncu...Sve nijanse su drugačije na suncu, kao što sam napisala, ali kod blue steel-a je razlika najprimjetnija.
 


GOLD

Zlatni Molten metal je pored titaniuma, meni najdraža i najnosivija nijansa. Decentan je i šljokice se najmanje primjete. Skidanje je ipak jednako teško :-)


     Kako vam se čine? Biste li ih nosile za praznike, novu godinu, ili pak večernji izlazak?

xoxo












2 komentara