CATRICE Sun Glow Mineral Bronzing Puder


Šta kaže proizvodjač:
Sundance! Zapečeni Bronzing Puder sadrži vrijedne minerale i svjetlo-reflektirajuće pigmente za osunčan ten. Tekstura je laka za blendanje i sa uvjerljivim nježnim mat završetkom. Za prekrasan, prirodan osunčani izgled kože

Catrice je za kolekciju jesen/zima 2015 godine, izmedju ostalog, predstavio i ovaj bronzer koji mi je iz Ovnak-a ustupljen u svrhu recenziranja. Mislim da sam sto puta do sada napisala da obožavam bronzere i koristim ih svakodnevno, bukvalno. Nije mi bitno je li mat ili sa shimmerom, samo da nisu velike šljokice i da nije pretaman, pa da izgleda blatnjavo na meni. Ostalo se sve da dozirati i prilagoditi.
Ali da počnemo mi sa recenzijom ovog konkretnog bronzera...

Upakovan je u tvrdu plastiku, koja na prednjoj strani nosi puni naziv bronzera, a na zadnjoj strani je upisana nijansa-010 Golden Light, kao i sastav proizvoda i još neke generalije.
Riječ je o pečenom bronzeru, a na dodir nije pretvrd i ne trusi se. Nisam imala problema nanoseći ga različitim četkama, proizvod se fino kupi i lijepo i ravnomjerno nanosi na obraze, da se izblendati...
Nije mnogo taman, nijansa je bežkasto-zlaćana, možda malo baca na naranžasto, ali ne previše  i savršen je i za one skroz svijetlog tena. Mat je, ali posjeduje pigmente koji reflektiraju svjetlost, tako da da finu svježinu obrazima. Mislim da je savršen baš za jesenji i zimski period jer ne daje licu super duper osunčani ten koji je više primjeren ljetu, nego samo lagano utopli lice.

 Pigmentacija mu je ok, nije previše pigmentovan, što je i dobro u jednu ruku i ide u prilog svjetloputim osobama, baš zato što se ne može desiti da ga nanesete previše. Mislim može, ako to želite, nadogradiv je, ali u ovom slučaju je malo slabija pigmentacija prednost.
Što se tiče trajnosti, to uveliko zavisi i od vrste važe kože. Na mojoj masnoj koži se zadrži nekih 4, 5 sati, a onda podje lagano, i što je najbitnije, ravnomjerno, blijediti. Ne spadne skroz, ostaje primjetan na obrazima i nakon 12 sati nošenja, ali je dosta izblijedjen.

Sve u svemu, jako fin bronzer koji će pasati i onima svijetlog tena, a koji su se mučili sa pronalaskom odgovarajućeg bronzera, ali i onima tamnijeg tena, jer se bronzer fino nadogradjuje.
Bronzer možete naći u CM poslovnicama, a za cijenu od  10,35 KM dobijete 8g proizvoda, što će vam trajati jako dugo, obzirom da se radi o pečenem bronzeru.

Sadrži minerale, nema miris....





xoxo


Broj komentara: 10

  1. Wooow slikeee ^_^ jedva cekam da probam bronzer :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Slike su preeeeeeeeeeeeeedivne! Voljela bih ga vidjeti i u akciji, na licu, mada sam ja teška po pitanju bronzera :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mobitelom slikane, ali FOTOR zakon :-) Boli te briga, dobila si Hoola :-)

      Izbriši
  3. Kako divne fotografije!!! Divna recenzija, jedva čekam da ga probam, mada ja i bronzeri, nešto slabo stojimo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaaa :-* Ovaj je svijetao i decentan, mislim da ne može biti promašaj...

      Izbriši
  4. I ja se pridružujem komentarima za slike :D
    Moram reći da je ovo moj prvi bronzer :D nisam ga još isprobala al vjerujem tvom sudu da će odgovarati mojoj blijedoj puti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :-) Javi kada isprobaš, mislim da će ti pasati, baš me interesuje...

      Izbriši
  5. procitala sam ovo cim si izbacila, ali u hodu, pa me zezaju komentari s mob, a htjela sam ti reci da mi izgleda kao kolacic kad ga ti uslikas, ja bih ga pojela. nisam stigla ni probati svoj. evo odoh odmah :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, mora da si gladna. Hajde pričaćeš mi sutra utiske, over coffee and cigarettes :-)

      Izbriši