CATRICE Treasure Trove LE rumenilo-Caviar and Champagne





This blush with a golden glow ensures a radiant complexion. Applied on the highest point of the cheekbones, it accentuates and contours the face. The soft texture combines warm rosewood tones and champagne highlights. The unique star-relief structure turns the blush into the must-have of the season.
(www.catrice.eu)




Catrice rumenilo o kojem vam danas pišem pripada limitaranoj kolekciji Treasure Trove, koja se nedavno pojavila na policama CM-a. Kolekcija je divna, a proizvode koji dolaze u kolekciji možete vidjeti na slici ispod. Oči su mi ostale i na ovoj prekrasnoj paleti sjena, ali nisam je još nisam kupila. Razmišljam da li mi u životu treba još jedna paleta neutralnih sjena, i iako u stvari znam da ne treba, srce me vuče njoj :-) Ili oči, ili znatiželja...nešto me vuče, uglavnom.

Izvor slike: Google

Pakovanje nije ništa spešl, standardna providna plastika koja drži 9,18g proizvoda. Samo rumenilo je pak prelijepo za vidjeti, reljefna površina sa istaknutim zvijezdama različitih veličina. La belle de nuit.  
Caviar and Champagne je teške nijanse za opisati. Nešto izmedju crvene, ciglaste, rozane, sa primjesama smeđe. Boja ružinog drveta? U sebi sadrži mnoštvo sitno mljevenih sjajnih čestica u nijansi šampanjca, koji obrazima daju prekrasan sjaj. Ovo rumenilo nije za svakoga, znam da se neće svidjeti svima, zbog finiša, ne zbog nijanse, ali meni je divno.

Tekstura mu je jako fina, mekano je na dodir i ne trusi se, a jako se lako blenda. Pigmentacija mu je ubitačna, tako da morate biti baš lagane ruke ili koristiti neku fluffy četku da ne biste izgledali kao klovn. Ja sam prvi put pretjerala, pa sam morala ublažavati puderom u kamenu. To mu je jedina mana, ako se to može nazvati manom. Postojanost mu je takodjer jako dobra, a kada počne blijediti nakon par sati blijedi ravnomjerno, nećete imati šareno lice. Kada ga nanesem tako lijepo oboji obraze, a shimmer u boji šampanjca reflektira svjetlost, tako da je highlighter uz ovo rumenilo suvišan. Mogu ga koristiti samo uz neutralno našminkane oči, inače bi bilo previše.  Vjerujem da bi predivno izgledao na onima tamnijeg tena, i osunčanog tena, dok se vi koje imate skroz svijetlo lice morate paziti pigmentacije.
Jedva čekam ljeto da dobijem malo boje, pa da vidim kako će tada izgledati na mojoj koži. 
Kako se vama čini? Volite li šljokičasta rumenila?

Cijena ove divote je nešto iznad 9KM, a ja vam savjetujem da ga pogledate u svom lokalnom CMu dok se nije rasprodao.

 xoxo


Broj komentara: 16

  1. divno mi izgleda, ali ne znam bas kako bi stajalo na mom licu. nekako je pretamna boja za mene, ili mi se cini

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa jeste on potaman, mada se može nanijeti i u tankom sloju, ali je fkt lako pretjerati...

      Izbriši
  2. prelijepo. i sve mi je iz kolekcije lijepo, jedino mi ruževi 'nako :D uzmi paletu dok ima.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni meni ruževi nisu nešto, jeste krasno pakovanje doduše.... Joj paleta....znači da uzmem, ha? :-)

      Izbriši
  3. Divno je :) Šteta što nemamo Catrice proizvode u Srbiji :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ozbiljno? Nisam to znala... Ako imas nekoga u BiH daj mi adresu i poslacu ti par stvarcica...

      Izbriši
    2. Nemam nikog, ali divno od tebe što si ponudila :) :*

      Izbriši
  4. Fotografije su ti odlične :) a rumenilo mi je prelijepo :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Sve pohvale za fotografije, rumenilo cu se truditi da isprobam :D
    Pogledaj moj blog, novi je :D
    http://beautyrebel09.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  6. Stvarno je divno rumenilo, ali ja začas pretjeram pa se ipak držim manje pigmentovanih :D Slike su ti super!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :-) E u tom slučaju i bolje, vjeruj da sekunda fali da pretjeraš...

      Izbriši
  7. Stvarno je divno rumenilo, ali ja začas pretjeram pa se ipak držim manje pigmentovanih :D Slike su ti super!

    OdgovoriIzbriši