AVON Christian Lacroix BIJOU edp for her


Christian Lacroix dizajnira parfeme za AVON još od 2007.godine, a posljednji dvojac koji je kreirao nosi naziv BIJOU, što u prevodu znači dragulj. Koncept kreiranja ovog parfema je vodjen vizijom da nijedan komad visoke mode nije potpun bez dodatka dragulja. A parfem zaista izgleda kao dragulj, prekrasan je.



christian lacroix bijou

Staklena bočica je prekrasna, a to me najviše i privuklo ovom parfemu, pored velikog sniženja :-) Uradjena je u ombre fazonu , u nekoj zagasitoj rozoj nijansi, koja nekada izgleda i smedje, zavisno od ugla iz kojeg gledate.Poklopac je kreiran baš poput nekog dragulja i sve u svemu bočica odiše luksuzom i elegancijom. Prekrasno krasi svaku policu, aja volim i to kod parfema...Da lijepo izgleda...

Sam parfem je orijentalno-gurmanski, sa voćnim notama u vrhu: italijanskom mandarinom, jabukom i kruškom; u srcu parfema su vanilna orhideja, arapski jasmin i gardenija, a bazu parfema čine začinjeni zvjezdani anis, sandalovina, vanilija sa Madagaskara i mošus.
Kada ga špricnem, prvo što osjetim je toplota sandalovine i začina, koja lagano prelazi u slatkastu vanilu, a moj nos blago detektuje i mandarinu. Skup svih ovih sastojaka daje jedan jako lijep miris, topao, ženstven. Ono što mi se svidja je i to da ide uz sve prilike, i brzi odlazak do prodavnice, kao i za večernji izlazak. Baš mi se svidja miris, iako na prvu ne bih rekla da bi mi pasao. Na mojoj koži je i dok vam ovo pišem i svako malo zastanem i udahnem duboko, eto koliko mi paše miris. Moram priznati i da traje solidno dugo i jedan mi je od boljih parfema iz Avona. 
Kada sam ga kupila  i svom suprugu sam kupila muški i totalno odvalila i na njega. Predobar je, a i njemu je najbolji od svih muških koje je probao...Iz Avona mislim. I mislim čak da muški i duže traje od ženskog parfema.
BIJOU edp za nju dolazi u pakovanju od 50ml, a puna kataloška cijena mu je 62,00KM, stim da je često na sniženju, mislim da je u prošloj brošuri bio oko 25 KM. Ja sam ga kupila za 20KM od neke tete :-)

Jako je teško pisati recenziju parfema, ne osjetite miris preko ekrana, a i ukusi su jako različiti. Ali vjerujem da će se BIJOU svidjeti većini djevojaka i žena, a ako ga uhvatite na dobrom sniženju nemojte ga preskakati. Opet kažem, ja ga baš volim i zasigurno ću kupiti novi kada ovaj potrošim.

christian lacroix bijou
christian lacroix bijou

christian lacroix bijou

xoxo

Broj komentara: 14

  1. Odgovori
    1. Yes, the bottle is amazing and looks great on the vanity.

      Izbriši
  2. Parfem divno izgleda, mislim da je i miris divan
    Ako zelis posjeti i moj blog i preplati se, uzvracam
    Recenzije11.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako dobro opisujes parfeme :) Bočica je jako lijepa.
    Novi post, pogledajte http://beautyrebel09.blogspot.ba/2016/01/oriflame-delights-from-nature-cream-trio.html

    OdgovoriIzbriši
  4. Mislim da ću kupiti ovaj parfem. :) A imam ih već ihaahaj, ali kada je on bio na odmet. Pratim te, pa ako želiš, uzvrati :)
    https://zenskikutaktrenutak.wordpress.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Jednom sam mami kupila jedan C.Lacroix u zelenoj bocici. Ne sjecam se tocno naziva, ali znam da je cijela kuca mirisala! Predobro!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ovaj je predobar. A sjećam se tog zelenog, nisam ga imala, ali znam kako izgleda. Ovaj je krasan, a i bočica :-))

      Izbriši
  6. Ja strasno volim Avon parfeme, ovajmi se cini odlican, nisam isprobala, ali sigurno da hocu!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Volim i ja, najviše zbog toga što su dobri, a nisu skupi :-) Probaj i ovaj, vjerujem da će ti se svidjeti.

      Izbriši
  7. Beautiful photos!
    -Morgan x
    www.justmorgs.com

    OdgovoriIzbriši