NYX nude matte shadow DANCE THE TIDES

Enhance your eyes with Nude Matte Shadow. Available in 21 velvety shades. The silky texture of each shadow applies and blends smoothly with the touch of your finger tips or your favorite eye shadow brush.

(www.nyxcosmetics.com)




Dugo sam tražila neku toplu sjenu za pregib oka, a većina onih koje su mi se svidjele dolaze u paletama koje su mi ili nedostupne, ili rasprodane, ili mi se ne svidjaju ostale sjene u paleti, pa mi nije baš isplatno. Kada se naša Dodjoškica ponudila da nam nabavi nešto iz Amerike, izmedju ostalog sam se odlučila i za ovu sjenu.  Kada mi je stigla ispostavilo se da ipak nije to to, voljela bih da je svjetlija i narandžastija, ali bez obzira na to, koristim je bukvalno svaki dan.
Sjena je upakovana u malu crnu plastiku koja se čvrsto zatvara. Dosta je manja nego što sam je zamišljala, izgleda mi nekako minijaturno, ali slatko. Sadrži 1,6g. Ono što je pozitivno kod pakovanja ove sjene je što postoji zaštitna folija , tako da ste sigurni da je niko nije otvarao i dirkao svojim prstima.

Nijansa Dance the Tides je topla, smedja nijansa, tamnija nego što je na slikama stranica koje prodaju NYX. Opet kažem, voljela bih da je malo svjetlija i još toplija, ali i ovakva kakva jeste je lijepa. Ruku na srce.. Sjena je mekana, svilenkaste teksture i jako se fino blenda. Malo se trusi u pakovanju, ali ne i kada se nanosi na oči. Nadogradiva je, a završetak joj nije skroz mat, iako to piše u nazivu, nego ima neki blagi odsjaj. Meni i paše, pravo da vam kažem. Pigmentacija joj je odlična,,a ja je uvijek nanosim preko baze i neke svjetlije sjene, čisto da se lakše blenda i ljepše stopi sa ostatkom sjena. Bazu za sjene koristim uvijek, osim uz Colourpop sjene, jer su mi kapci, kao i ostatak lica, jako masni , a imam i spuštene kapke, tako da nijedna sjena na meni ne bi izdržala ni dva sata, ja mislim, bez baze.
Traje jako dugo na kapcima, meni traje čitav dan, a kada počne blijediti blijedi ravnomjerno, ne stvaraju se ružne fleke na očima.

Jako lijepa sjena i ja sam baš zadovoljna, iako nijansa nije ona kojusam tražila i za kojom još uvijek tragam. Cijena joj je oko 11 KM, zavisi od prodajnog mjesta, a možete ih nabaviti u Alti u NYX radnji, Ogledalcetu, ako ste u Sarajevu, ili naručiti sa Alexandar BiH stranice. Za ostale gradove zaista ne znam, znam samo da NYX-a u mojoj mahali nema...


xoxo


Broj komentara: 8

  1. boja i tekstura mi se bas svidjaju, uvijek fali ovih sjena za crease :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. este, al da mi je nešto još toplije...Ili recimo Morphe 35O paletu....:-)

      Izbriši
    2. Citam post i kontam da napisem da ti treba 35O paleta hehehe. Ima i u mojoj mat ovih kakvih ti hoces, a sjenila su im bas super.

      Izbriši
    3. ahahha, trebaaaa .-) A gledala sam tu tvoju baš sinoć i vidim da ima dobrih nijansi... Pričekaću par dana da vidim hoće li vratiti 35O, ako ne, onda ću tu tvoju naručiti...

      Izbriši
  2. divna, ja sam slaba na ovakve boje :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja ima slicnu nijansu od Aure..Moracu da isprobam i NYX senkice :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj, ova je baš lijepa. Ja opet nisam probala Aura sjene :-))))

      Izbriši